Skip to main content

۱.انتخاب کلمات عبور قوی
روشهای برای حفاظت از رمز عبور ادمین سایت ! هر چقدر کلمات عبور شما قوی، طولانی و حاوی کلمات سخت باشد پیدا کردن آن نیز دشوار تر خواهد بود. توصیه ما این است که کلمه عبور شما حداقل 8 حرفی و شامل اعداد 1 تا 9 و حروف انگلیسی بصورت کوچک و بزرگ و همچنین سنبل های موجود مانند @,#,$,%,& باشد، زیرا هرچه قدر ترکیب این موارد بیشتر باشد پسورد شما یک کلمه عبور امن خواهد بود.

۲.استفاده از روش (ورود دومرحله ای وردپرس)
این روش یکی از بهترین روش های افزایش امنیت سایت وردپرس می باشد و کاربر می تواند این قابلیت را از تنظیمات امنیتی حساب خود فعال نماید و در هنگام ورود پس از وارد کردن کلمه عبور، یک کد تایید دو مرحله ای به ایمیل و شماره موبایل وی ارسال میگردد و در صورتی که این کد صحیح وارد نشود امکان ورود فراهم نخواهد شد. استفاده از رمز عبور طولانی، پیچیده و منحصر به فرد می تواند به ایمنی سایت شما کمک کند. با این حال، برخی از حملات وجود دارد که قدرت رمز عبور تاثیری در موفقیت یا شکست آنها ندارد.

۳.ایجاد حساب کاربری موقت در وردپرس برای افزایش امنیت
در برخی موارد ممکن است نیاز داشته باشید که محیط پیشخوان را در اختیار یک شخص ثالت قرار دهید. در چنین مواردی ممکن است ساده ترین راه، قرار دادن مشخصات ورود در اختیار فرد مربوطه باشد. اما این کار استاندارد و حرفه ای نیست. مثلا ممکن است نیاز باشد یک دسترسی چند ساعته از سایتتان را برای بررسی سئوی سایت، در اختیار یک کارشناس سئو که اطمینان کافی به وی ندارید قرار دهید. بهترین کار ارائه دسترسی بدون کلمات عبور برای اشخاص ثالث است.